הפרעות זקפה – יש פתרון

גם אם נחפש, ככל הנראה לא נצליח למצוא גבר שזה לא קרה לו – הפרעת זקפה שמנעה ממנו להמשיך את הערב הנעים שבדיוק התחיל. אך אל דאגה, ישנם פתרונות לבעיות זקפה שונות ובמאמר הבא נברר הכל ונעמיד דברים על דיוקם. קדימה!

 

כן, מדובר בבעיה נפוצה עד מאוד ואחת כזו שעצם המחשבה עליה מסוגלת לשתק כל גבר החל מגיל 18. אבל אל דאגה, יש פתרון ואפילו פתרון נהדר, אז בטרם מתחילים לבחון תרופות שונות וכן שימוש בויאגרה, בואו ונגלה מה עומד מאחורי הזקפה, כלומר מדוע זה קורה?

 

זקפה – איך זה קורה?

אנחנו רגילים לחשוב שתפקוד המיני של אישה זוהי מערכת מורכבת מאוד ואצל גברים הכל די פשוט וברור, אך אין זה נכון כלל. עוד לפני שתחילו לחפש הוראות שימוש בויאגרה, בואו נבין איך הכל עובד. על מנת שנוכל לקבל זקפה – תנאי הכרחי לקיום יחסי מין, יש צורך בגירוי מיני. כאנשים בוגרים כולנו יודעים שגירוי מיני לא חייב להיות מצב אמיתי שמתרחש לנגד עניינו – מספיק מחשבה מעוררת והופ – קיבלנו זקפה. מי שאחראים על תחום הזקפה והגברת זרימת הדם לפין, אלה הם הלב וכלי הדם, שכל המטרה שלהם זה לגרום לכמות דם גדולה לזרום להתרכז באיזור איבר המין ולהעיר אותו.

 

כשהמערכת משתבשת

אבל מה קורה אם זקפה מיוחלת אינה מתרחשת? משהו במערכת שאמורה לעבוד בשיתוף פעולה, לא משתף פעולה והשרשרת לא יכולה להמשיך ולהתקיים. המוח שלא משדר את האות, כלי הדם שלא מצליחים להתרחב כראוי, הלב שאינו מצליח להזרים יותר דם. הכל זה מונחים מאוד רפואיים וצריך להבין מה עומד מאחוריהם.

מחלות מסוימות, דוגמת מחלות לב או מחלות דם (שמשפיעות על כלי הדם), חוסר איזון הורמונלי (שהוא הרבה יותר נפוץ ממה שזה נדמה) ומחלות בבלוטת התריס – כל אלה יכולים להשפיע על המערכת, לשבש אותה ולגרום להפרעות בזקפה. גם סיבות נפשיות ביניהן מצבים כמו דכאון, מצב של חוסר איזון כימי וכן הלאה, יכולים לגרום לאותו השיבוש.

ומה עם סיבות שלא קשורות לבריאות? מכירים את המשפט הנשי המפורסם – “לא היום, אני לא במוד”? ובכן, גם לגברים יש אותו. רק שהוא לא באמת נשמע ככה ויותר קשור להרגשה הפנימית שלהם בנוגע ליום שעבר עליהם. לעיתים, משהו פשוט לא עובד. זה יכול להגרם מסטרס, לחץ בעבודה, בזוגיות או סתם מחשבות שליליות.

 

מה ניתן לעשות כשאין זקפה?

והנה, אנחנו מגיעים לפתרון. אם עוד לפני כמה עשורים הפתרון היחיד היה השתקה של המצב והימנעות מכל מצב אינטימי באשר הוא, כיום המצב כבר באמת שונה והודות לטכנולוגיות מתקדמות יש מה לעשות.

 

גט קמגרה – לא רק ויאגרה

כולם מכירים את ויאגרה, תרופה שהומצאה לגמרי במקרה והגלתה כמכרה זהב עבור אנשים עם בעיות בתפקוד המיני. מה שאנשים מכירים פחות, הוא שיש לויאגרה גם ממשיכים, לא פחות טובים ממנה וכאלה שמאפשרים שימוש בהם ללא מרשם רופא. קמגרה הוא בדיוק אחד מאותם ממשיכי הדרך של ויאגרה. מדובר בתרופה שמבוססת על אותו חומר פעיל כמו שיש לויאגרה, בתוספת חומרים טבעיים כמו מאקה ועוד.

מוצרי הקמגרה מגיעים במספר צורות ומספר טעמים ומאפשרים שימוש קל ונוח. ניתן להשיג ג’ל קמגרה בטעמים, סוכריות קמגרה בטעמים וטבליות קמגרה לבליעה. ההשפעה מהירה וכל אחד יכול לבחור ולהתאים לעצמו את הדרך שיותר נעים לו לספוג את החומר המעורר, שיחזיר לו את הזקפה והגאווה.

הפרעות זקפה - יש פתרון
הפרעות זקפה – יש פתרון

 

ומה עם ויאגרה? דברו עם הרופא

אם בכל זאת נתעקש ללכת דווקא על ויאגרה, נגלה שפרט לכך שהיא מחייבת מרשם רופא, יש גם צורך לפרט את ההיסטוריה הרפואית של הגבר, על מנת לוודא שהשימוש בתרופה בטוח עבורו. בקצרה, תמיד נמליץ על התייעצות טרם הרכישה. אך זה כאמור יכול להיות מעט מסורבל מדי ולא דיסקרטי, כמו הפתרון המהיר, הקל של היבואן הרשמי של הקמגרה בארץ, גט קמגרה.

לשיתוף המאמר לחצו
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף: