מה החומר הפעיל בקמגרה – סילדנפיל ציטראט

קמגרה היא תרופה שהופכת פופולריות יותר ויותר ומשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה עבור גברים רבים בכל קצוות האוכלוסיה.  החומר הפעיל בקמגרה הוא סילדנפיל ציטראט, תרכובת כימית המסייעת להרפיית השרירים ולהגברת זרימת הדם לפין, מה שלמעשה מאפשר קבלת זקפה חזקה וממושכת שתשאיר אתכם ואת הפרטנר/ית שלכם המומים.

 

מתי הקסם קרה?

סילדנפיל ציטראט פותח לראשונה על ידי פייזר בסוף שנות ה-90 ואושר על ידי ה-FDA בשנת 1998. זו הייתה התרופה הראשונה שאושרה לטיפול בהפרעות זקפה ותפקוד מיני בכלל.

 

תופעות לוואי שכיחות

סילדנפיל ציטראט בדרך כלל לא עושה יותר מדיי בעיות, אך כמובן שיכולות להיות כמה תופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות ביותר הן כאבי ראש, אודם קל עד בינוני, קלקול קיבה וגודש באף. תופעות לוואי אחרות יכולות לכלול ראייה מטושטשת, סחרחורת ושינויים בראיית צבעים. לעיתים רחוקות, סילדנפיל ציטראט יכול לגרום לפריאפיזם, שזה במילים אחרות – זקפה ממושכת וכואבת.

 

מתי אסור ליטול?

סילדנפיל ציטראט אסור לנטילה במצבים מסוימים, כגון מחלות לב וכלי דם, מחלות כבד, מחלת כליות ובעיות עיניים מסוימות. אין לקחת סילדנפיל ציטראט אם נוטלים תרופות מסוימות. בגלל שכל גוף בוא שונה וכל אדם מגיב בצורה אחרת לתרופות שונות, חשוב לדבר עם רופא או איש מקצוע אחר לפני נטילת סילדנפיל ציטראט, זאת כדי להבטיח שהדבר מתאים לך.

 

רק לבעיות זקפה?

ובכן, אולי תופתעו לגלות כי סילדנפיל ציטראט אינו יעיל רק בטיפול בכל הנוגע להפרעות זקפה, אלא שהוא משמש גם לטיפול ביתר לחץ דם ריאתי עורקי וביכולות לשפר את סיבולת הלב ריאה והפעילות הגופנית הכללית אצל גברים ונשים.

 

שפע של בחירות

קמגרה זמינה הן בצורת טבליות, כדורים והן בצורת ג’לי לעיסה. הטבליה מכילה סילדנפיל ציטראט במינון של 25, 50 או 100 מ”ג, ונלקחת דרך הפה עם כוס מים, בדרך כלל שעה לפני פעילות מינית. צורת הג’לי הפופולרית מכילה את אותו מרכיב פעיל (Sildenafil Citrate), ההבדל הוא הוא שהמרכיב הפעיל הזה מומס אל תוך הג’לי ונלקח כמובן דרך הפה.

 

כמה זמן זה יחזיק מעמד?

שאלה טובה, עם כפל משמעות! ההשפעות של סילדנפיל ציטראט נמשכות בדרך כלל ארבע עד שש שעות. חשוב לציין שאסור ליטול סילדנפיל ציטראט, כלומר קמגרה, יותר מפעם אחת ביום, וששימוש יתר בתרופה זו עלול לגרום לתופעות לוואי חמורות, כולל יתר לחץ דם, סחרחורת, כאבי ראש וצרבת. בנוסף, אין ליטול את הקמגרה עם תרופות מסוימות אשר עלולות לקיים אינטרקציה עם המרכיב הפעיל – סילדנפיל ציטראט.

מה החומר הפעיל בקמגרה - סילדנפיל ציטראט
מה החומר הפעיל בקמגרה – סילדנפיל ציטראט

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, קמגרה היא תרופה בטוחה ויעילה לטיפול בהפרעות זקפה ובעיות בתקפוד המיני בקרב גברים, אך למזלנו וסילדנפיל ציטראט הוא החומר הפעיל שגורם להכל לעבוד. למרות שחשוב להשתמש בתרופה זו על פי הוראות הרופא או לחילופין, על פי הוראות יצרן, היא יכולה להיות אופציה מצוינת לגברים הסובלים מבעיות ב״עולם התחתון״.

לשיתוף המאמר לחצו
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף: