מתי מומלץ לקחת קמגרה?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה בקרב גברים. היא מכילה את החומר הפעיל סילדנפיל ציטראט, אותו מרכיב פעיל שנמצא בתרופה הפופולרית, ויאגרה. קמגרה פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, כך היא למעשה עוזרת לגברים לקבל זקפה וגם לשמור עליה. עם זאת, חשוב לדעת מתי זה בטוח ומתאים ליטול קמגרה.

 

רק במידת הצורך

בראש ובראשונה, מומלץ לקחת קמגרה בפיקוח רופא במידה ואתם בעלי מצבים רפואיים קיימים כמו מחלות לב, לחץ דם גבוה או סוכרת. הרופא שלכם יתבונן בתיק הרפואי שלכם, יעשה לכם בדיקה גופנית במידת הצורך וכך למעשה יסקור את הבריאות הכללית שלכם ויקבע אם קמגרה בטוחה עבורכם.

 

לא נוטלים קמגרה לכיף

חשוב גם לציין שקמגרה צריכה להילקח רק על ידי גברים שאובחנו עם הפרעות זקפה. קמגרה היא לא תרופה שלוקחים סתם ככה בשביל הכיף, נטילת קמגרה מתבצעת רק כאשר יש צורך ממשי ובעיה בתקפוד המיני. נטילת קצגרה כאשר אין לכם אימפוטנציה עלולה להוביל לתופעות לוואי חמורות כגון ירידה בלחץ הדם.

 

זמנים וכמויות

יש ליטול קמגרה כ-30-60 דקות לפני פעילות מינית. חשוב לציין שקמגרה תעבוד רק אם אתם מגורים מינית. נטילת התרופה ללא כל גירוי מיני לא תגרום לזקפה. בנוסף, חשוב לשים לב כי אתם נוטלים את המינון שרלוונטי ומתאים לכם – יש מינונים של 25,50 ואפילו קמגרה 100 מ״ג. במידה ואינכם יודעים איזה מינון לקחת אתם יכולים להתחיל מהמינון הנמוך ולהגביר, או לחילופין להתייעץ עם איש מקצוע.

למאמר בנושא קמגרה זמני השפעה לחצו כאן >>>

 

לא להכביד על הבטן

כמו כן, מומלץ לקחת קמגרה על בטן ריקה, שכן נטילתה עם אוכל יכולה להאט את ספיגת התרופה, ולהפוך אותה לפחות יעילה. עם זאת, אם אתם חווים בחילות או אי נוחות בבטן לאחר נטילת קמגרה על בטן ריקה, אתם בהחלט יכולים לקחת יחד עם התרופה ארוחה קלה שלא תכביד ותאט את הספיגה.

 

מה שותים?

גברים הנוטלים קמגרה אינם צריכים לצרוך אלכוהול או מיץ אשכוליות בזמן נטילת התרופה. אלכוהול יכול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי, בעוד שמיץ אשכוליות יכול להפריע לספיגה של התרופה, מה שהופך אותה לפחות יעילה.

 

נקודות חשובות

חשוב לציין שאין ליטול קמגרה יותר מפעם אחת ביום, שכן נטילה יותר מפעם אחת עלולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי. נטילת קמגרה יותר מפעם אחת יכולה גם להוביל לירידה ביעילות שלה. חשוב להבין שקמגרה אינה תחליף לאורח חיים בריא. שמירה על משקל תקין, אכילת תזונה מאוזנת ופעילות גופנית סדירה יכולים כולם לעזור לשפר את התפקוד המיני. חשוב גם לטפל בכל מצב רפואי בסיסי, כגון לחץ דם גבוה או סוכרת, שיכולים לתרום להפרעת זיקפה.

 

גיל הוא רק מספר?

כפי שכבר הזכרנו, קמגרה היא תרופה רבת עוצמה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. נטילת קמגרה מומלצת לגברים בין הגילאים 18 עד 75 המתקשים להשיג או לשמור על זקפה לצורך פעילות מינית מספקת. עם זאת, קמגרה אינה מומלצת לגברים מתחת לגיל 18 שכן לקמגרה יכולות להיות תופעות לוואי חמורות על הגוף המתפתח. לגברים קשישים (מעל גיל 75), מומלץ ליטול את התרופה רק לאחר התייעצות עם רופא שכן היא עלולה לגרום לתגובות מעט שונות אצל אנשים מבוגרים. כמו כן, חשוב לציין כי יש ליטול קמגרה רק בעת הצורך, נטילת יותר מהמינון המומלץ עלולה להוביל לתופעות לוואי חמורות כמו סחרחורת, כאבים בחזה ואפילו התקף לב.

מתי מומלץ לקחת קמגרה
מתי מומלץ לקחת קמגרה

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זקפה אצל גברים רבים. קמגרה צריכה להילקח על בטן ריקה עם כוס מים ובמידת הצורך ארוחה קלה בלבד. חשוב לעקוב אחר הוראות היצרן שמגיעות על האריזה ולהימנע מאלכוהול ומיץ אשכוליות בזמן נטילת התרופה.

לשיתוף המאמר לחצו
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף: