קמגרה זה טבעי?

קמגרה נמכרת כטיפול לבעיות זקפה. זה הוא מוצר אשר מיוצר בהודו ולעתים קרובות נמכר באינטרנט ללא מרשם. גברים רבים קונים קמגרה מיצוא מהודו כי הם רואים בה אלטרנטיבה זולה לויאגרה, סיאליס או לויטרה. אבל לא משנה על איזה מצב או סוג טיפול אנחנו מדברים, קבלת תרופות מרשם בלבד ללא מרשם רופא טומנת בחובה סכנה פוטנציאלית רבה. עם זאת, עבור רוב האנשים, קמגרה נותרה בלתי ידועה. האם קמגרה בטוחה? האם כדאי לקנות אותו באינטרנט?

 

 

קמגרה – מה צריך לדעת

כמו בכל תרופה חדשה, כולל טיפולי בעיות זקפה, מומלץ לברר עוד לפני שמתחילים לקחת משהו. קמגרה הוא טיפול להפרעות זקפה המכיל סילדנפיל ציטראט. סילדנפיל ציטראט הוא אותו מרכיב פעיל הכלול ב”גלולה הכחולה” הידועה, ויאגרה. קמגרה מיוצרת על ידי יצרנים בהודו ומשווקת ישירות לציבור כחלופה לויאגרה, סיאליס או לויטרה. קמגרה היא אחד מטיפולי הזקפה המבוקשים ביותר לבעיית זקפה והיא תרופה פופולרית מאוד בקרב גברים רבים לפתרון בעיות זקפה.

 

אז למה צריך קמגרה

בדרך כלל, כאשר גבר נהיה מגורה, ישנה זרימת דם מוגברת לאיבר מינו, המאפשרת לו להגיע לזקפה. עם תפקוד לקוי של זקפה, כלי הדם עלולים להצטמצם, להפחית את זרימת הדם לפין, מה שמקשה על זקפה בריאה.

חומר בשם סילדנפיל ציטראט מרפה את כלי הדם המספקים את הפין, ומאפשר יותר דם לזרום לפין, מה שמקל על זקפה משביעת רצון. קמגרה מכילה כביכול סילדנפיל; אם יש לך בעיות בתפקוד זקפה, קבוצת תרופות זו יכולה לעזור בבעיה על ידי הגברת זרימת הדם לתוך הפין באופן זמני כאשר אתה מתרגש מינית וכך לאפשר השגת זקפה.

 

איזו תרופה עדיפה

נשאלה השאלה האם קמגרה עדיפה על ויאגרה. זו שאלה שקשה מאוד לענות עליה מכיוון שאין ניסויים השוואתיים. בתיאוריה, שתי התרופות מכילות את אותו חומר פעיל ולכן אמורות להיות יעילות באותה מידה. קמגרה זמינה באינטרנט ללא מרשם ולכן זו צריכה להיות סיבה נוספת לשאלה האם בטוח לרכוש אותה.

חשוב לדעת שאין לדעת אילו מרכיבים יש בתרופות שנקנו באינטרנט מבתי מרקחת מקוונים שאינם בעלי רישיון. אם אתה קונה תרופות באינטרנט חשוב לבדוק שהאנשים שאתה רוכש מהם הם מורשים למכירה באינטרנט ולא מדובר בזיוף. בעוד שכל התרופות המטפלות בבעיות זקפה הן עשויות להשתנות במשך הזמן שלוקח להן להשפיע, משך הזמן שהן מסוגלות לשמור על זקפה אצל גבר, אך לגברים רבים עשויות להיות העדפות לתרופה מסוימת.

גט קמגרה- קאנבה?
גט קמגרה- קאנבה?

 

מכירת הקמגרה

בדיקות מעבדה שנערכו לתכשיר זה בעבר הראו כי “קמגרה” מכיל את החומר הפעיל סילדנפיל המצוי בתרופה ויאגרה הניתנת על פי מרשם רופא להפרעות זיקפה ומותרת למכירה בבתי מרקחת. למעשה, הקמגרה זמין בשתי צורות פרמצבטיות; ג’לי וטבליה. על פי אתר ההזמנות הרשמי, הג’לי האוראלי פועל הרבה יותר מהר מאשר טבליות לשימוש רגיל.

טבליות לעיסה זמינות גם במגוון טעמים פירותיים. נכון לעכשיו, קמגרה זמינה באינטרנט ללא מרשם או התייעצות עם רופא/מקצוען רפואי רשום. לפי האתר, זהו יתרון למשתמשים שכן הוא מאפשר רמת פרטיות משופרת וגם נוח יותר לאנשים שעסוקים מדי לפגישת ייעוץ. בממוצע גלולות אלו ומוצרים נלווים אחרים יכולים להיות זולים יותר מאשר חלופות אחרות כולל ויאגרה, סיאליס ולויטרה. גם זה יכול להיות שיקול חשוב עבור רוב האנשים. לכן, עם יתרונות אלו כמו גישה קלה והעלות.

לשיתוף המאמר לחצו
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף: