דרך איפה אפשר לקנות קמגרה

קמגרה הוא טיפול לבעיות זיקפה אצל גברים המיוצר במומבאי, הודו. זה היה זמין בשנתיים האחרונות ומיוצר על ידי חברה הידועה בשם Ajanta Pharma. זה זמין בשתי צורות פרמצבטיות; ג’לי אוראלי וטבליה. על פי אתר ההזמנות הרשמי, הג’לי האוראלי פועל הרבה יותר מהר מאשר טבליות לשימוש רגיל. טבליות לעיסה זמינות גם במגוון טעמים פירותיים. נכון לעכשיו, קמגרה זמינה באינטרנט ללא מרשם או התייעצות עם רופא.

 

קמגרה אונליין

לפי האתר הרישמי לקניית קמגרה, יש יתרון ברור למשתמשים בקמגרה אונליין, קנייה אונליין מאפשרת רמת פרטיות משופרת וגם נוח יותר לאנשים שעסוקים מדי לפגישת ייעוץ. בממוצע גלולות אלו ומוצרים נלווים אחרים יכולים להיות זולים יותר מאשר חלופות אחרות כולל ויאגרה, סיאליס ולויטרה.

גם זה יכול להיות שיקול חשוב עבור רוב האנשים. לכן, עם יתרונות אלו כמו גישה קלה אליהן וניתן להשיג אותן בקלות ואי אפשר להתעלם מהעלות. יחד עם הפופולריות הרבה, ייתכן ומטופלים רבים המקבלים טיפול בבעיות זקפה מעולם לא שמעו על מוצר זה וייתכן שהרופא או הרוקח שלהם מעולם לא הזכירו זאת בפניהם.

הסיבה לכך היא שזו תרופה לא חוקית בבריטניה וגם בארה”ב. למרות שהחומר הפעיל כביכול בקמגרה הוא Sildenafil citrate שזהה לזה בויאגרה ובסיאליס, לא ניתן להבטיח את יעילותו ולכן הוא אינו רשום או מותר.

 

ההבדלים בין התרופות

הבדלים בין הסוגים החוקיים של תרופות לזקפה וקמגרה עשויים לכלול הבדלים באופן ייצור התרופות. אכן, תהליכים אלו עלולים לפגוע בהיבטים של המוצרים כגון החוזק המכני שלהם. הבדלים אחרים עשויים לכלול את המרכיבים השונים האחרים המרכיבים את הטבליות;

זה עשוי להשפיע על האופן שבו הם מתפרקים בגוף, כמה זמן הם נמשכים, כמה מהר הם מפעילים את השפעתם ועל עוצמת ההשפעה שלהם? מכיוון שהם ללא רישיון לא ניתן לשלוט או לצפות בהיבטים אלה.

 

ממה צריך להיזהר

נקודה חשובה נוספת, העובדה שהתרופה זמינה ללא מרשם עלולה להיות מסוכנת מאוד מכיוון שסילדנפיל ציטראט עלול לגרום לתופעות לוואי שנעות בין בינוניות לחמורות. זה תמיד חשוב כאשר נוטלים כל תרופה, במיוחד תרופה עם מרשם בלבד, להתייעץ עם רופא המשפחה שלך.

אכן, מדובר בתרופות שאמורות להינתן רק לאחר התייעצות עם רופא או מרשם מתאים אחר. זהו תהליך חשוב שכן הוא מאפשר לאנשי מקצוע הבריאות לקחת בחשבון את כל ההיבטים של מצבי הבריאות הקיימים של המטופל וכל תרופה אחרת שהם מטופלים.

יצרני קמגרה מצהירים כי באחריותו של כל מטופל אינדיבידואלי כבר קיים התייעצות עם רופא לפני רכישת המוצר. כמו כן, מוזכר שמשתמשים צריכים לזהות בעצמם תופעות לוואי שליליות עם תרופות קיימות ולספק רשימה של תרופות הידועות כמזיקות כאשר הם נוטלים עם קמגרה באתר האינטרנט שלהם. לכן חשוב מאוד להיוועץ עם גורם רפואי לפני כן.

 

היכן משיגים קמגרה

מוצרים אלה זמינים באינטרנט ויש לרכוש אותם דרך בתי מרקחת וגם דרך האינטרנט. תרופות אלו מגיעות במגוון גדלי אריזות אשר ניתן לשלוח בדיסקרטיות לכתובת הבית שלך ללא עלות נוספת. יתרה מזאת, לאחר היוועצות עם רופא או גורם מתאים, תוכל להיות בטוח שהתרופה אכן מתאימה לך וזה הטיפול הטוב ביותר עבורך והכי חשוב שהוא בטוח.

איפה אפשר לקנות קמגרה
איפה אפשר לקנות קמגרה

 

לסיכום

ניתן להשיג את הקמגרה דרך האינטרנט, אך חשוב לדעת גם אם זה מתאים לשימוש עבורכם. חשוב להיוועץ עם איש מקצוע כמו רופא, שיוכל לתת את המלצתו לשימוש במוצר כמו קמגרה, להסביר על המינון והשימוש. תוכלו לבצע גם הזמנה עם משלוח דיסקרטי עד פתח הבית בהזמנה אונליין.

לשיתוף המאמר לחצו
מעוניינים להזמין קמגרה עכשיו?
קמגרה למכירה באשקלון
מידע נוסף: